Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dat spijt ons om te horen! We doen er graag alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, dus jouw klacht is voor ons een belangrijk signaal.
Na ontvangst van jouw klacht, nemen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met je op. We gaan in gesprek en proberen zo jouw klacht op te lossen. Lukt het niet jouw klacht op die manier op te lossen? Dan krijg je een schriftelijke reactie van ons met uitleg en toelichting waarbij we zoveel mogelijk streven naar een voor jou best mogelijke oplossing binnen de mogelijkheden van Procademy.
Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
We gebruiken de door jou ingevulde persoonsgegevens bij het melden van de klacht enkel voor het afhandelen van de klacht en zullen deze zo lang als nodig is, maar uiterlijk 2 jaar na het afhandelen van de klacht, bewaren in onze administratie. Je kunt op ieder moment inzage krijgen of een verzoek doen tot verwijdering via privacy@procademy.nl.